Monday, December 20, 2010

sihat dan kurus.. my mission ..

ini adalah sye sebelum memulakan progrem Herbalife.. okeh.. kita update stu persatu tentang sye.. erm.. weigt skrg 72 kg dn ketinggian 51 cm erm.. okeh kalau di ikutkan adalah dlm katergori obesiti tahap I .. huh sangat la tidak puas ati dgn berat bdn aku dn saiz badan yg gemuk.. okeh nak di story kan kenapa bdn aku boleh naik dgn mendadak sedemikian rupa adalah di sbb kan ketidak stabilan hormon estrogen di dalm badan aku.. disebb kan tidak stabil period aku pon tidak menentu.. kadang2 tiga bulan skali aku tak datang period..
sungguh critical da tu .. lagi2 pulak ak tidak ade anak lagi .. sungguh sadis oke.. then aku ambik keputusan utk pergi berjumpe dgn doktor pakar sakit puan .. ate kalau dah spital tu dah nyata2 akan bagi ubat hormon.. dan turun kan period scara paksa.. amek ko.. tak sampai sekotak aku makan ubat tu badan aku gila2 naik.. erm.. pada tahun 2009, stu group herbalife ade buat bush* bukak kanopi dkt Stadium Shah alam di mana aku ade menjalankan perniagaan ayam golek aku dekat sane.. then laki aku suh aku join.. amek ko laki aku beli utk 4 bulan utk set herbalife. korang tau berape total nye nak dkt 3 ribu orwwww. aku nieh mase mula2 la excited lebiy.. yelah obses nak kurus melanda jiwa.. apa lagi just mkn 1 minggu jew.. erm.. tak membuah kan hasil langsung pada badan aku.. dan tersidai sje benda tu kat atas peti ais.. em.. kejam nye aku membuang duit laki aku..erm.. dan skrg aku dah mulakan balik .. sbb bila aku try baju2 lame aku semuanye da tak boleh pakai .. sungguh sedih siot.. aku amek keputusan jadikan adik cousin aku nieh sebagai coch aku la.. erm .. dan aku da mulakan balik.. ko nak tau satuu ari aku kena minum brpe liter air dalam shri 6 liter ko .. naik terkencing2 aku .. tapi itu adelah tindak balas yg baik utk buang toksin dalm badan aku nieh.. dan membakar lemak dalam badan aku nieh.. oke doa kan aku berjaya dgn misi aku menurun kan obesiti dalm badan aku oke.. Tea Mix Lemon and Hibiscus
* boleh bakar lemak dgn cepat
*dan boleh elak dari kanser
* di buat dr green tea
= tak delah meloyakan .. sedap sgt .. lepas minum nieh tekak kita tak akn teringin nak makan benda manis u all ..
* boleh diminum secara sejuk atau pun panas * ( lagi cepat bakar lemak)

formula 3 - membekal kan 100 % protien kedalam tubuh badan kita..
  • Suplemen Protein menolong menghalang rasa lapar. Suplemen protein tanpa lemak yang mudah dibawa ke mana-mana untuk mengawal rasa lapar dan pengurusan berat badan yang menyihatkan.

  • Campuran soya dan protein proprietari
  • Mudah dibancuhkan dalam shake, sup dan sos.

  • Menolong membina dan mengekalkan jisim tubuh tanpa lemak.


F1
  • Menyediakan vitamin dan nutrien penting. Shake pengganti sajian lanjutan ini padat dengan protein dan nutrien penting.

  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral.

  • 9 gram protein soya dan 18 gram bila dicampurkan dengan susu atau susu soya setiap hidangan campur serat untuk menolong anda berasa kenyang dan puas.

  • Boleh membantu anda menghilangkan, menambahkan atau mengekalkan berat badan.

  • Mempunyai lima perisa.( French Vanilla 550 gm, Dutch Chocolate , 550 gm Strawberry, 550 gm Tropical Fruit, 550 gm Cappuccino 550 gm)
oke itu serba sedikit aku terangkan kat korang semua.. ape2 pon doa kan misi aku nieh berjaya.. nnti aku akan selalu update pasal tindak bals dn result nye okehhh
bye
t_____t

No comments: