Wednesday, May 4, 2011

seawal pagi ini..

assalamualaikum,
awal2 pagi da terpacak kat dpn netbook yg dikatakan kepunyaan sye namun hakikatnye bukan..
sebenarnye ari nie nak pegi checkup.. my bby da 5 bulan aka 20 minggu 3 hari.. syukur alhamdulilah dgn kesihatan yg diberi..
sbenarnye sepanjang hamil nie banyak sangat dugaan yg tak dapat dielak kan.. perasaan bercampur baur semua ade.. entah la bila rase nye semua ini mahu hilang dari perasaan aku..
sepanjang hamil nie.. perasaan aku kurang senang pada seseorg.. padahal dia insan terpenting dlm hidup aku.. tapi di sebb kan "perasaan" itu membuatkan aku benci dgn sikapnye.. tapi apa kan daya.. aku hanya mampu mengalirkan air mata tatkala pelbagai ungkapan di berikan pada aku.. hanya Allah swt sbgai maha pendengar yg setia dikala hati ini merentih..

No comments: